19 september 2013

Mobile dairy #2

Sinds augustus heb ik een nieuwe gsm ( ZTE grand X pro) met een 8 mp camera. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de foto's en trek dan ook van alles foto's nu. Dit wil zeggen dat er meer mobile dairies, jeeeej ;) Dit zijn foto's van de laatste weken van augustus en de eerste week van september.

Ik had heel erg veel zin in cookie dough ijs van Ben&Jerrys maar omdat we deze niet meer hadden deed brownie bij mijn vanilleijs en het was super lekker.

Selfie!

Ik hou van katten en zeker als ze schattig liggen.

Throwback! Little me and my older sister

Genieten van de jaccuzie

Oooh noo! I dropped my nailpolish

Elke keer als ik naar deze foto kijk krijg ik terug honger

Ik was in de Elle aan het lezen toen ik dit tegen kwam, helemaal mijn stijl.

Ik ging naar laundry day


De laatste 10 minuten van laundry day was er een groot vuurwerk en dat op de muziek van Dimitri Vegas & Like Mike. Het was fantastisch!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen