12 september 2013

Primark wintercollectie 2013

1 van mijn favoriete winkels is primark. Je vindt er veel, heel veel en alles is zeer goedkoop met mijn zuur verdiende centjes van mijn vakantiejob is het dan ook leuker om veel kleren te kunnen kopen. Nu zit ik nog elke keer 2 uur op de trein richting leuk om te gaan shoppen in de primark maar in september 2014 komt er een nieuwe primark in gent, jeeej ! Ondertussen ik wacht tot september 2014 kan ik zeker nog een paar keer gaan shoppen in luik. Deze winter heeft primark ook een limited collection met nog meer moois. Hou je vast voor een overvloed aan beelden.










 Ik vind de collectie iets te donker, zelfs voor een wintercollectie maar ongetwijfeld zullen er nog andere stuk met meer kleuren in de winkel liggen.
Limited edition : de laarsjes met de lage hak wil ik zo graag hebben, die met de hoge hak zijn ook heel erg mooi maar iets te hoog en ik heb het niet zo voor die peep-toe.

Limited edition

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen